skip to Main Content

شما بازدیدکننده گرامی می توانید سوالات خود را در اینجا مطرح کرده و در همین بخش جواب خود را دریافت نمایید.

امتیاز page

This Post Has 82 Comments

  1. با سلام
    لطفاً توضيح دهيد در چه زمانهايي از هفته و در چه ساعاتي از روز اسباب كشي انجام شود با توجه به ترافيك مشهد مدت زمان كمتري استفاده مي شود و به صرفه تر است .

    1. سلام

      معمولا ساعات اولیه روز ( ۷ الی ۸ صبح ) بهترین موقع برای اسباب کشی می باشد به این دلیل که کارگران سرحال تر هستند و بازدهی بیشتری دارند . در مورد روز های هفته هیچ تفاوتی ندارد که چه روزی را برای اسباب کشی انتخاب کنید ولی مهمتر از همه آن است که حداکثر از ۱۲ ساعت قبل برای روزهای هفته و حداکثر ۲۴ ساعت قبل برای ایام تعطیل با ما تماس گرفته و ماشین خود را رزرو کنید .

    1. سلام

      بله . شرکت حمل و نقل سنابادبار دارای تجهیزات مورد نیاز بسته بندی می باشد . البته بسته بندی اولیه باید توسط مشتری انجام شود و از بسته بندی مهمتر چیدن بار توسط بارچین باتجربه می باشد . سعی پرسنل ما هم ارائه بهترین خدمات به مشتری است .

    1. سلام

      اگر منظور شما روز های بارندگی است که هیچ فرقی نمی کند . همه ماشین های روباز شرکت حمل و نقل سنابادبار مجهز به چادر ضد آب می باشند . ولی اگر منظور شما از نظر آسیب دیدگی بار است باید بگویم ماشین روباز مخصوص بار های حجیم یا بار هایی که با لیفتراک سوار می شوند است ولی اگر بیشتر اثاثیه شما وسایل کارتونی و شکستنی است بهتر است که ماشین مسقف را برای اسباب کشی انتخاب کنید.

  2. سلام.می خواستم بدونم که شرکت شما همون شرکت سنابادبار قدیم پنجراه سناباد است ؟؟؟

    1. سلام

      بله . شرکت حمل و نقل سنابادبار تنها دارای یک شعبه می باشد و همانطور که در بخش “درباره ما” گفته شد به علت ترافیک در منطقه سناباد و مزاحمت کامیون ها برای اهالی به خیابان سیدرضی منتقل شده است .

    1. سلام

      خیر . هیچ فرقی نمی کند . انتخاب نوع ماشین به اختیار شماست .
      قیمت ها هم در بخش نرخ خدمات مشخص شده اند .

  3. با سلام بنده دانشجوی تهران هستم میخواستم چند قلم کالا رو مثله یک تخت تلویزیون میز تلویزیون و یک تشک رو به تهران منتقل کنم ایا امکانش برای شرکت شما هست؟
    مرسی

    1. سلام

      بله . شما می توانید از یک روز قبل با شرکت تماس بگیرید تا اسباب کشی شما به خوبی انجام گیرد .

    1. سلام

      ساعات خدمات دهی شرکت از 7 صبح الی 7 شب است ولی پاسخگویی تلفن ها از 7 صبح الی 10 شب میباشد .

  4. با سلام. ببخشید در مورد جابه جایی یخچال ساید شرکت شما چگونه خدمات ارائه می دهد که کوجکترین اسیبی نرسد؟ ایا از دستگاه خاصی استفاده می شود، و یا از نیروی انسانی؟
    ممنون.

    1. سلام

      جابجایی یخچال ساید بوسیله کارگران مجرب شرکت انجام می گیرد و بدون هیچ دستگاهی ، چون دستگاه در پاگرد پله ها نمی چرخد . آنها تمام سعی خود را می کنند تا بار شما بدون هیچ صدمه ای به مقصد برسد .

  5. با سلام و احترام. من یک بوفه چوبی افقی قدیمی دارم که می خواهم به مرودشت فرستاده شود. طول آن دو متر و شصت سانتی متر عرض آن نیم متر و ارتفاع آن نود و پنج سانتی متر است. با توجه به این که فقط همین یک وسیله هست ایا تغییری در قیمت حملش وجود دارد؟ با تشکر فراوان

    1. سلام

      اگر شما زمان کافی دارید می توانید با شرکت تماس گرفته و اطلاعات خود را بدهید تا هر موقع یک نیمه بار برای مرودشت و یا اطراف آنجا بود بوفه شما هم به آن اضافه شود که در این صورت هزینه کمتری برای شما دارد ولی اگر زمان ندارید باید یک کامیون دربست بگیرید که هزینه آن طبق تعرفه است .

  6. سلام. براي اسباب كشي بين شهري (به تهران) كاميوني بزرگتر از خاور هم داريد؟ نگرانم كه همه اثاثيه در خاور جا نشه

    1. سلام

      بزرگترين كاميوني كه بتوان با آن اسباب كشي كرد و به اثاثيه صدمه اي نرسد خاور مبلي است . اگر در يك كاميون جا نشود بايد دو دستگاه كاميون بگيريد .

    1. سلام

      بله . در صورت درخواست مشتري كارگر هم به همراه كاميون فرستاده مي شود .

  7. یا فتاح
    با سلام و احترام
    من برای پایان نامه ام نیاز به هزینه های حمل و نقل نهاده های کشاورزی(کود،سم،بذر)ومحصولات کشاورزی در سال 90 از مشهد به چناران، همچنین از سایر گمرکات کشور به مشهد را دارم.خواهشمندم نرخ هزینه های حمل و نقل در سال 90 را از مشهد به چناران و از گمرکات کشور به مشهد را برای من ایمیل کنید.
    پیشاپیش از لطف شما ممنونم

    1. سلام

      در خصوص سوال مورد نظر به اطلاع میرساند که بیشتر فعالیت و ارائه خدمات سنابادبار به حمل و نقل اثاثیه منزل و مبلمان مربوط میشود و بیشتر از مبدا مشهد به دیگر شهرستانها میباشد .
      در خصوص سوال شما پیشنهاد میشود به یکی از شرکتهای حمل و نقل برون شهری مستقر در سازمان پایانه ها واقع در ابتدای جاده نیشابور پایانه حمل و نقل بار مراجعه گردد .

  8. با سلام و عرض ادب
    جناب اقای قاسمی باتوجه به اینکه شما از اعضای محترم هیئت مدیره اتحادیه هستین میخواستم بدونم ایا امسال افزایش قیمتی در نرخ های حمل و نقل درون شهری خوهیم داشت یا تصمیتی بر افزایش نرخ ها گرفته نشده است.

    1. سلام

      ضمن عرض تبريك به مناسبت فرا رسيدن سال نو به استحضار مي رساند كه افزايش نرخ توسط كميته نرخ گذاري سازمان صنعت ، معدن و تجارت انجام ميشود و تقاضاي افزايش نرخ از آبان ١٣٩١در دست اقدام است كه متأسفانه تا كنون به نتيجه اي نرسيده است . اميدوارم كه در اولين فرصت به نتيجه برسد . در صورت هر گونه افزايش نرخ مطمئمناً همكاران در جريان قرار خواهند گرفت.

  9. سلام
    در خصوص صبحانه و نهار کارگران ، آیا تهیه و تامین آن با مشتری می باشد؟
    با عنایت به اینکه معمولا کار حمل شهری تا ظهر و یا بعدازظهر طول می کشد.

    با سپاس

    1. سلام

      غذای کارگران بر عهده مشتری نیست.اگر اسباب کشی تا موقع غذا طول بکشد،کارگران برای خوردن غذا حدودا نیم ساعت کار را تعطیل می کنند.

  10. تشکر و قدر دانی
    با سلام و احترام مدیریت محترم سناباد بار جناب آقای قاسمی ضمن عرض تبریک به مناسبت 26 آذر روز حمل ونقل به شما و کلیه پرسنل سخت کوش در این عرصه از زحمات جنابعالی بخاطر راه اندازی یک سایت خوب و کارآمد جهت اطلاع رسانی به شهروندان بسیار تشکر می کنم و امیدوارم این فرهنگ برای سایر همکاران و شهروندان سرمشقی باشد تا ضمن ارائه خدمات بهتر بتوانند اطلاع رسانی خوبی نیز داشته باشند.
    با آرزوی توفیق روز افزونتان

  11. سلام
    برای فرستادن یک باکس چوبی به ابعاد 1*1*0.5 به یک شهر دیگه میشه از وانت بار استفاده کرد؟ لطفا نرخ وانت بار برای تهران رو بگید!

  12. باسلام هزینه یک خاوربزرگ ازمشهد به سبزوارچند می شود ضمنا هزینه کارگران بارچین چقدراست با تشکر

    1. سلام

      کرایه یک خاور مبلی تا سبزوار با 100 میلیون ریال بیمه رایگان 2500000 ریال می باشد و هزینه بارچینی هم 300000 ریال است .

  13. باسلام میخواستم بپرسم هزینه انتقال اثاثیه منزل از نیشابور به مشهد وچیدن آن در منزل مشهد هر ماشین چقدر است .لطفا انواع ماشین را قید بفرمایید .ضمنا میخواهم به اثاثیه صدمه ای نرسد .ممنون

    1. سلام

      کرایه حمل بار از نیشابور به مشهد با 100 میلیون ریال بیمه رایگان 2000000 ریال می باشد . هزینه بارگیری و تخلیه نیز به صورت جداگانه محاسبه می گردد.

    1. سلام

      خیر.کامیون های ما بار شما را تا مرز می برند و بعد از آن با تریلی های ترانزیت حمل می گردد.

  14. با عرض سلام و سلامی دیگر (چون بار اول حواسم نبود سلام کنم ) خواستم بپرسم چرا جدول نرخ بین شهری خالی و بدون نرخ است؟ یا سیستم من ایراد دارد و فرمت بخصوص اعداد آن جدول را نمی خواند من همه را صفر صفرصفر می بینم. درضمن اگر احیانا بدلایلی نخواستید به من جواب دهید لطفا جواب دو تا سؤال بنده را با فرض اینکه سؤال کننده ای ندارد توضیح دهید با سپاس

    1. سلام

      نرخ کامیون مسقف تا تهران در حال حاضر 5500000 ریال می باشد.
      با عرض پوزش بدلبل تغییرات ایجاد شده در نرخ ها مجبور به حذف آنها از سایت شدیم.به زودی سایت به روز رسانی خواهد شد.

  15. با سلام و خسته نباشید خدمت مدیر محترم.
    قیمت باربری مشهد به اردبیل ماشین ده چرخ ولوو چقدره؟ مرسی

    1. سلام

      فعاليت شركت سنابادبار بيشتر در زمينه كاميون هاي 6 تن و 8 تن است . كامبون هاي با ظرفيت بيشتر به علت فنر بندي قوي تر به لوازم حساس مانند اثاث خانه يا لوازم شركتي آسيب وارد مي كنند.

  16. با سلام و خسته نباشید خدمت شما و همکاران گرامی
    آیا از سرخس لوازم منزل را به مشهد انتقال میدهید؟ نرخ کرایه خاور مبلی مسقف از سرخس به مشهد چقدر است؟

  17. سلام
    من ماشین ظرفشویی خریداری کرده ام
    و میخوام برا درگز فرستاده بشود
    لطفا هزینه وانت بارتون رو بگین چقدر هست از مشهد تا درگز

  18. با سلام
    خواستم بدونم برای جابه جایی یک وسیله در همان ساختمان، خدماتی ارائه می دهید؟ مثلا اگه من بخواهم دو سه وسیله مانند اجاق گاز و غیره را از طبقه ی همکف به طبقه ای دیگه منتقل کنم، اولا آیا خدماتی ارائه میدهید؟ ثانیا هزینه جابه جایی به ازای هر طبقه چقدر می باشد؟
    ممنون میشم اگه سریعتر پاسخم را بدهید، چون عجله دارم
    خیلی ممنون

  19. باعرض سلام خدمت مدیرمحترم من یک پروژه درمورد شیوه ی صحیح حمل بار دارم ومیخواهم بازدیدی از شرکت شماانجام دهم

    1. سلام.

      باز كردن درب يخچال بستگي به اندازه راه پله و يخچال شما دارد. اگر يخچال به راحتي از راه پله پايين يا بالا برود نيازي به باز كردن دربهاي آن نيست.

  20. دربرخی کشورها شرکتهای حمل اثاثیه منزل باکسهای پلاستیکی و در دار مخصوصی دارند که در اختیار مشتری میگذارند تا لوازم و اثاثیه خود را داخل آنها چیده و در زمان مقرر توسط شرکت باربری به مقصد حمل میشود و کرایه جزئی نیز بابت این ظروف از مشتری دریافت میشود.
    این کار هم برای شرکت و هم برای مشتری مزایای زیادی دارد
    مشتری از خرید کارتنهای متعدد و متفاوت بی نیاز میشود و اثاث اوکمتر آسیب میبیند .
    شرکت نیز با بسته های یک اندازه و یک شکل سرو کار دارد که در چیدن بار و جابجایی توسط کارگران خیلی بهتر است
    و یک هزینه ای هم بابت کرایه این ظروف نصیب شرکت میشود
    چرا شرکتهای حمل بار مخصوصا شرکت قدیمی و با سابقه ای چون شما شما اینکار را نمی کنید

  21. چند روز قبل از شرکت شما برای اثاث کشی منزل خاور روباز گرفتم با چار نفر کارگر . از همون ابتدا همه جوره از کارگرا پذیرایی کردم حتی ناهار ظهر هم بهشون دادم .موقع حمل وسایل سنگین برای اینکه اذیت نشن بهشون کمک هم میکردم توی بسته بندی باز وبست و چسب کاری کمکشون کردم .بهشون گفتم هر وسیله ای که توی آسانسور جا میشه رو با آسانسور ببرن که اذیت نشن . موقع حساب و کتاب ، گفته های دفتر با راننده و حتی خود راننده در ابتدا و انتها کاملا متفاوت بود .بازم سخت گیری نکردم و هر چه خواستند بدون چانه زدن با انعام تقدیمشون کردم.اما بعد که برگشتم به مبدا تا ببینم چیزی جامونده یا نه دیدم که به اندازه یک وانت اساس رو جا گذاشتن و نبردن .همه هم وسایلی که نیاز به کارگر و وانت داشت . از این بی معرفتی کارگر وراننده شرکتتون دلخورم و این موضوع روتو فرومها و سایتهای دیگه عنوان میکنم

    1. سلام

      ضمن عذرخواهی از شما دوست گرامی باید عرض کنم که کامیونی که برای شما فرستاده می شود،وظیفه دارد کل اثاثیه شما را جابه جا کند. در صورتی که این طور نباشد شما باید با شرکت تماس بگیرید.
      لطفا با شرکت تماس گرفته و مشخصات خود را بدهید تا بتوانیم با آن گروه برخورد مناسب داشته باشیم که دیگر از این گونه اتفاقات پیش نیاید.با تشکر

    1. سلام.

      تلویزیون شما باید به صورت نیمه بار همراه با بار دیگری حمل شود. لطفا برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ها تماس حاصل فرمایید.

  22. با سلام از اينكه وقت ميگذاريد و به سوالات و نظرات مشتريان پاسخ ميدهيد واقعا سپاسگزارم. اصلا انتظار نداشتم كه توي اين كشور يك شركتي پيدا بشه كه نظر ديگران براش اهميت داشته باشه . خيلي از شما تشكر ميكنم و براتون آرزوي موفقيت دارم

    1. سلام.

      ضمن تشکر از شما باید عرض کنم که شرکت ما تمام سعی خود را می کند تا حمل و نقل راحت تری را برای هموطنان گرامی فراهم آورد.

  23. با سلام
    یه خاور می خواستم برای انتقال بار از مشهد به تهران برای بردن اثاثیه منزل می خواستم ببینم هزینش چقدر می شه؟

    1. سلام

      هزینه حمل و نقل بین شهری متغیر است. لطفا برای اطلاع از هزینه ها با شماره تلفن ها تماس بگیرید
      باتشکر

  24. سلام خسته نباشید.هزینه حمل اثاث یه منزل به کرمان با هزینه کارگر و بسته بندی چیزای درشت مثل یخچال و مبلمان چقدر میشه؟

  25. سلام من یکدست مبل استیل كوچك با دوتا فرش9 متری و یك دراور و میز تلویزیون میخام بفرستم از پردیس تهران به حصار گلستان نصف ماشین میشه کرایه اش چند میشه

  26. با سلام و عرض خسته نباشید:
    می خواستم بدونم هزینه اسباب کشی منزل از خیابان سنایی 10 به سمت خیابان عدالت 14 چقدر هست ؟

  27. سلام خسته نباشید میخواستم بدونم برای حمل خودروهای کوچیک مثل 206به استان ها شرکت شما انجم میدهد یا نه با تشکر

    1. سلام

      بله. شرکت ما خدمات حمل خودرو هم دارد.
      لطفا برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن شرکت تماس بگیرید.

        1. سلام.

          لطفا برای اطلاع از هزینه ها با شماره تلفن های شرکت تماس بگیرید. با تشکر

  28. سلام ببخشید من اسباب کشی خونه دارم میخان از تهران به مشهد بیارم آیا شما خاوری رو سراغ دارید که بابر از مشهد بیاره تهران و از اینجا بخواهد خالی برگردد که بار منو از تهران ببره مشهد تا هزینه اش کمتر بیافته و خاور خالی برنگردد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top