skip to Main Content

حمل اثاثیه منزل مشهد 

اثاث کشی در شهرهای بزرگ یکی از بزرگترین دغدغه های افراد است و مشهد نیز از این قاعده مستثنی نیست. حمل اثاثیه منزل مشهد می تواند با باربری های مختلفی صورت بگیرد که در این شهر فعال هستند.   

این باربری ها اسباب منزل را بسته به نوع و حجم بار با ماشین های مختلف جا به جا می کنند؛ همچنین هزینه حمل اثاثیه منزل به عوامل مختلفی مانند فاصله، وزن و حجم کالا، نوع خودرو و … بستگی دارد 

خدمات حمل اثاثیه منزل مشهد 

برای جا به جای اسباب منزل در خراسان رضوی می‌ توانید از خدمات اسباب کشی و باربری استفاده کنید. شرکت‌ های اسباب کشی و اتوبار و خدماتی در مشهد، خدمات نیروی اثاث کشی را ارائه می‌ دهند. در صورت نیاز به جابه جایی وسایل یا بسته بندی لوازم منزل، یک یا چند کارگر اسباب کشی و حمل اثاثیه منزل در مشهد می‌ توانند به شما کمک کنند 

خدمات نیروی انسانی در اثاث کشی شامل ارائه نیروی کاری و خدماتی برای بسته بندی، جابجایی و حمل اثاث منزل و محل کار است. انجام جابجایی توسط کارگر اسباب کشی متخصص سبب می‌ شود تا حمل اثاثیه‌ تان با بالاترین کیفیت ممکن انجام شود.  

بیشتر بدانید:  بهترین باربری مشهد

خدمات حمل اثاثیه منزل مشهد 

خدمات سنابادبار 

سنابادبار از جمله شرکت های فعال در زمینه حمل اثاثیه منزل مشهد است. این شرکت برای جا به جایی کالا به ارائه خدماتی همچون حمل اثاثیه منزل، مبلمان، لوازم اداری، کالاهای تجاری، دستگاه های صنعتی و اتومبیل در داخل کشور توسط کامیون های مسقف و مجهز به پتو و لوازم بسته بندی می پردازد.  

بسته بندی کالا در سنابادبار به صورت تخصصی و توسط پرسنل مجرب و آموزش دیده صورت می پذیرد.  

حمل اثاثیه منزل مشهد؛ جا به جایی بین دیگر شهرها 

بسیاری از افراد که به دنبال خدمات حمل اثاثیه می گردند، نیازشان تنها محدود به یک شهر نیست بلکه ممکن است بخواهند حمل و نقلی بین شهری داشته باشند. این حمل و نقل از حاشیه شهر تا شهرهای دور و نزدیک را در بر می گیرد.  

در همین زمینه باید به این نکته مثبت اشاره کرد که سناباد بار دارای ۳۴ نمایندگی رسمی در سراسر ایران است و شما می توانید با تماس به نمایندگی سنابادبار در شهر خود بار خود را جا به جا کنید. 

حمل اثاثیه منزل مشهد؛ جا به جایی بین دیگر شهرها 

فاکتوری مهم به نام بیمه کالا 

بیمه حمل و نقل کالا پوششی است که بیمه گر در مقابل دریافت حق بیمه متناسب با پوشش بیمه ای از بیمه گذار، چنین تعهد می دهد که در صورت از بین رفتن یا آسیب دیدن کالای بیمه شده در جریان حمل و نقل و جابجایی با اتفاقاتی همچون واژگونی خودرو، منهدم شدن بار، آتش‌سوزی و تصادفات، خسارت را پرداخت کند.  

حمل اثاثیه حتما باید زیر پوشش بیمه باشد تا ریسک خسارت به مشتری حداقل شود.  

حمل اثاثیه منزل مشهد؛ خدمات 24 ساعته 

خدمات اسباب کشی تعطیلی بردار نیست مگر در تعطیلات نوروز که حمل و نقل کالا با محدودیت های قانونی مواجه می شود.  

در همین راستا شرکت سنابادبار به صورت 24 ساعته و حتی در روزهای تعطیل نیز به ارائه خدمات جا به جایی اسباب و وسایل می پردازد.  

آیا شرکت های حمل اثاثیه اتوبار هستند یا باربر؟ 

بعضاً این سوال پیش می آید که شرکت های حمل و نقل اتوبار هستند یا باربر؟ باید این موضوع را گوشزد کرد که وظیفه شرکت های باربری جا به جایی اثاثیه منزل ، حمل بار بین شهری و … است 

از سویی دیگر به زیرمجموعه های شرکت باربری اتو بار می گویند که فعالیت های درون شهری را بر عهده داردپند و فقط به صورت زمینی کار می کنند. به عبارتی دیگر از اصطلاح اتوبار برای شرکت هایی که فقط در زمینه حمل و نقل و جا به جایی اسباب و اثاثیه منزل و محل کار با بسته بندی های متفاوت فعالیت دارند استفاده می شود و به سایر شرکت هایی که توانایی جا به جا کردن هر نوع باری را داشته باشند باربری می گویند.  

بیشتر بدانید:  حمل اثاثیه منزل مشهد 

آیا شرکت های حمل اثاثیه اتوبار هستند یا باربر؟ 

نکته پایانی 

سنابادبار نزدیک به چهار دهه است که در زمینه حمل اثاثیه منزل مشهد سابقه فعالیت درخشان دارد و با کمترین هزینه دریافتی بهترین امکانات را در اختیار مشتریان خود قرار دهد. 

جهت اطلاع بیشتر از خدمات سنابادبار و همچنین تعرفه های حمل و نقل می توانید با شماره های ما که در وبسایت موجود است تماس بگیرید.  

 

5/5 - (1 امتیاز)
Back To Top