skip to Main Content

اسباب کشی VIP چیست؟

اسباب کشی VIP نوعی حمل اثاثیه است که در آن کل فرآیند از مرحله بسته‌بندی وسایل تا بار زدن و خالی کردن و چیدن آنها در محل جدید به شرکت باربری سپرده می‌شود.

خدمات اسباب کشی VIP تنها به بسته بندی اسباب و وسایل خلاصه نمی شود؛ در این فرآیند مشتری کلیۀ امور را به شرکت باربری می سپارد.

خدمات اسباب کشی VIP در مشهد

به‌طور کلی سرویس اسباب کشی اختصاصی یا VIP شامل تیم باربری، کارگر برای بسته‌بندی، نیروی کار برای چیدمان و پرسنل فنی برای کارشناسی و نظارت است. ناظر متخصص برای کنترل روند کار و بسته بندی اثاثیه منزل در مشهد نظارت خواهد داشت.

در خدمات اسباب کشی VIP، تهیه کارتن، پلاستیک حبابدار و سایر وسایل لازم برای بسته‌بندی هم به عهده شرکت باربری VIP است. همچنین اگر مشتری بخواهد، نیروهای اسباب کشی، اثاثیه را به سلیقه افراد خانواده در اتاق‌ها می‌چینند. این نوع اسباب کشی جزئی از فعالیت باربری‌های خودکار یا اتوبارها است.

بیشتر بدانید: خدمات باربری مشهد به اهواز

خدمات اسباب کشی VIP در مشهد

بسته‌بندی وسایل در اثاث کشی VIP

پس از توافق با کارشناس حمل بار هزینه‌ها و مراحل اسباب کشی مشخص می شود و نوبت به بسته‌بندی وسایل می‌رسد. این مرحله از خدمات اسباب کشی VIP شامل جمع‌آوری و جعبه کردن اثاثیه منزل طبق چک لیست اسباب کشی می‌شود.

چک لیست اسباب کشی تیپ VIP شامل فهرستی به منظور نظم و ترتیب بخشیدن به امور اسباب کشی و ساده کردن کارهاست و طبق آن برنامه‌ریزی اسباب کشی صورت می گیرد.

حمل و نقل بار و اثاث در اسباب کشی با سرویس VIP

مهم‌ترین موضوع در اسباب کشی VIP جابه‌جایی ایمن و بی‌خطر اثاثیه است. برای این کار از نیروی مجرب و متخصص در زمینه حمل‌ونقل کمک گرفته می‌شود.

بعد از بسته‌بندی وسایل با نایلون حباب دار و آماده کردن اثاثیه منزل، نوبت به انتقال آن‌ها می‌رسد. تیم جابه‌جایی از افرادی آموزش‌دیده تشکیل شده است که تجربه کافی برای حمل وسایل از آسانسور، راه پله و سایر مسیرها دارند.

حمل و نقل بار و اثاث در اسباب کشی با سرویس VIP

اثاث کشی وی آی پی و چیدمان وسایل

واپسین مرحله اسباب کشی VIP شامل باز کردن بسته‌بندی‌ها و چیدمان وسایل برای فضاهای تعیین شده است. در این مرحله، نیروی باتجربه، بسته‌ها را با توجه به برچسب باز کرده و در مکان مناسب می‌چینند.

همچنین قطعات تفکیک‌شده وسایل سنگین مانند تخت، کمدها، وسایل برقی سنگین و لوسترها دوباره سرهم شده و سرجای خود قرار می‌گیرند.

کارشناسی و نظارت در خدمات اسباب کشی VIP

در اسباب کشی نوع VIP کارشناسی برای ارائه خدمات اسباب کشی صورت می گیرد؛ این موضوع یکی از مهم‌ترین اصول اسباب کشی VIP برای به‌کارگیری روش‌های استاندارد در جابه‌جایی وسایل و اثاثیه مشتری است.

در پروسه خدمات اسباب کشی VIP شخص ناظر برای بازدید از مکان فرستاده می‌شود تا درباره روند کار با مشتری صحبت کند و به سوالات احتمالی پاسخ دهد.

هزینه اسباب کشی به روش VIP چقدر است؟

هزینه اسباب کشی به روش VIP چقدر است؟

همانطور که اشاره شد در اسباب کشی VIP فردی ناظر وجود دارد؛ این فرد پیش از فرآیند جا به جایی اثاث، با ارزیابی شرایط جابه‌جایی و حجم وسایل و تعداد طبقات، هزینه نهایی را به مشتری اعلام می‌کند.

بعد از توافق برای هزینه، ناظر شرح می‌دهد که برنامه سرویس اسباب کشی VIP و سپس اسباب کشی شروع می‌شود. اعزام کارشناسی و بازدید از محل به‌صورت رایگان انجام می شود.

بیشتر بدانید: اتحادیه حمل اثاثیه منزل مشهد

نکته پایانی

در این مطلب به اسباب کشی VIP پرداختیم؛ اسباب کشی VIP شامل مراحل کارشناسی و نظارت ناظر، عقد قرارداد، بسته‌بندی وسایل، جابه‌جایی و بار زدن به کامیون، خالی کردن جعبه‌ها و چیدمان وسایل به سلیقه مشتری در منزل جدید است.

شما می توانید برای بهره مندی از خدمات اسباب کشی در مشهد و آگهی از موارد بیشتر به وبسایت سنابادبار مراجعه کنید.

امتیاز post
Back To Top