skip to Main Content

محاسبه تعداد کارگر حمل اثاثیه مشهد

برای افرادی که به دنبال خدمات حمل اثاثیه منزل مشهد هستند،یکی از مهمترین کارها محاسبه تعداد کارگر حمل اثاثه منزل مشهد است.
به طور کلی محاسبه تعداد کارگر حمل اثاثیه مشهد همچون هر شهر دیگری به عواملی از جمله تعداد طبقات و نوع وسایل بستگی دارد؛ مثلاً اگر وسایل شما حجیم همچون گاو صندوق، ساید بای ساید و میزکنفرانس یا نهارخوری باشد، تعداد کارگر بیشتری برای حمل آن نیاز است.

محاسبه تعداد کارگر حمل اثاثیه مشهد و حجم اثاثیه

طبیعتاً حجم اثاث نقش مهمی بر محاسبه تعداد کارگر حمل اثاثیه مشهد دارد؛ هر چه تعداد و حجم اثاثیه منزل شما بیشتر باشد، به ماشین باربری بزرگتری نیاز دارید.

البته در نظر داشته باشید کامیونت های حمل اسباب و اثاثیه که می توانند در سطح شهر فعالیت داشته باشند حداکثر شش تن ظرفیت دارند و شما نمیتوانید مثلا برای حمل اسباب و اثاثیه منزل درون کلان شهرهای بزرگ از یک کامیون ده تن و یا بزرگتر استفاده کنید؛ پس تعداد دفعات حمل بار شما افزایش می یابد.

بیشتر بدانید: اتحادیه حمل اثاثیه منزل مشهد

محاسبه تعداد کارگر حمل اثاثیه مشهد و حجم اثاثیه

حمل وسایل سنگین در باربری مشهد

اقلام سنگینی همچون یخچال های ساید، بوفه بزرگ، پیانو، سرویس مبلمان بزرگ، گاو صندوق و…  که وزن و حجم غیر متعارف دارند، نیازمند نفرات و هزینه بیشتر در محاسبه تعداد کارگر حمل اثاثیه مشهد هستند.

جابجایی این وسایل احتیاج به صرف تعداد بیشتری کارگر و نیروی باربری دارد و جزء اقلام هزینه دار محسوب می شوند، به نحوی که شرکت های باربری برای حمل و جا به جایی آنها هزینه ای جداگانه در نظر می گیرند.

تعداد طبقات و تعداد کارگر در اثاث کشی

یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار بر محاسبه تعداد کارگر حمل اثاثیه مشهد، تعداد طبقات است. قطعا هر چه تعداد طبقات بیشتر باشد، هزینه باربری و تعداد کارگر مورد نیاز برای حمل اثاثیه شما بیشتر خواهد شد.  شرکت های خدمات باربری به ازای هر طبقه اضافی مبلغ ثابتی را به هزینه کارگر اضافه می کنند.

تعداد طبقات و تعداد کارگر در اثاث کشی

حمل اثاثیه منزل با آسانسور

اکثر آسانسورهای موجود در ساختمانها قابلیت حمل چهار نفر به بالا را دارن که حدودا از ۲۸۰ کیلو به بالاتر می شود و نسبت وزن اقلام عمومی منزل از آن کمتر است ولی این روش درستی برای اسباب کشی نیست مگر اینکه ساختمان از آسانسور حمل بار برخوردار باشد.

در بسیاری موارد مدیریت ساختمان ها در هنگام اسباب کشی این وسیله را خاموش می کنند زیرا ضمن بلا استفاده شدن آسانسور در زمان اسباب کشی، استفاده از آن برای حمل اثاث به مرور زمان سبب خرابی می شود. بنابراین فاکتور خاموش کردن آسانسور نیز به محاسبه تعداد کارگر حمل اثاثیه مشهد اضافه می شود.

کارگران اسباب کشی و بسته بندی بار 

کارگران اسباب کشی و بسته بندی بار

کارگر اسباب کشی و باربری در مشهد می‌تواند وسایل شما را به گونه‌ای بسته بندی کند که تعداد بسته ها کاهش پیدا کند و کار اثاث کشی سریعتر پیش برود؛ همچنین کارتن‌ ها باید چیدمان مناسبی در ماشین داشته باشند تا فرآیند بارگیری و تخلیه آن در مناسب ترین زمان صورت بگیرد.

اگر خودتان فرآیند بسته بندی اسباب و وسایل را انجام دهید، طبیعتاً در محاسبه تعداد کارگر حمل اثاثیه مشهد تأثیر خواهد داشت و تعداد آن کمتر خواهد شد.

از طرفی دیگر بسته بندی وسایل نیز هزینه جداگانه ای از لحاظ هزینه کارگر خواهد داشت و از همین رو توصیه می شود برای کاهش هزینه خودتان فرآیند بسته بندی را انجام دهید.

بیشتر بدانید: کارهای قبل از اثاث کشی

نکته پایانی

در این مطلب به محاسبۀ تعداد کارگر حمل اثاثیه مشهد پرداختیم؛ برای این کار باید تعداد طبقات و حجم اثاث را در نظر بگیرید. وجود بارهای سنگین و نامتعارف مثل بوفه و میزهای بزرگ هزینه کارگر را افزایش می دهد.

شما می توانید برای دریافت انواع خدمات باربری در مشهد به وبسایت سنابادبار مراجعه کنید.

5/5 - (2 امتیاز)
Back To Top