skip to Main Content

باربری خرده بار مشهد

احتمالاً برای شما هم پیش آمده باشد که بخواهید یک محموله باری شامل چند بسته را از مشهد به شهر دیگری ارسال کنید اما بار شما کمتر از آن باشد که بتوان یک کامیون یا خاور یا حتی وانت را با آن پر کرد. به این محموله ها خرده بار می گویند.

کرایۀ یک ماشین دربستی برای حمل خرده بار از یک شهر به شهری دیگر با هزینه‌ای زیاد همراه است. اما راه حل چیست؟ اینجا باربری خرده بار مشهد مطرح می شود.

شرکت های باربری، خرده بار را از مشتریان خود تحویل گرفته و به محض اینکه مجموع بارهای مشتریان به اندازه ظرفیت یک ماشین برسد آن را بارگیری کرده و به مقصد مورد نظر ارسال می کنند. عموماً محموله خرده بار پس از تخلیه در مقصد و تا زمان دریافت توسط گیرنده در  انبار باربری و اتوبار خواهد ماند.

تفاوت ارسال با خرده بار و کامیون دربستی

تفاوت اصلی ارسال بار با خرده بار و کامیون دربستی در این است که در حمل کالا با درخواست کامیون دربستی، ماشین حمل بار به آدرس مبدأ رفته و با استفاده از کارگران یا خدمات اضافه ای چون بسته بندی اثاثیه منزل، بارگیری صورت می‌گیرد و تفاوتی ندارد که ماشین ارسالی به‌طور کامل بارگیری شود یا کالای مختصری را بارگیری کند.

بیشتر بدانید: اسباب کشی VIP چیست؟

تفاوت ارسال با خرده بار و کامیون دربستی

بهترین باربری خرده بار مشهد

یک باربری خوب باید از نظر اعتبار، تعداد رضایت مشتریان و سابقه کاری قابل اعتماد باشد. این عوامل در حمل و نقل خرده بار بسیار مهم هستند. شما باید ببینید که آیا یک باربری از شهرت و اعتبار کافی برخوردار است؟ آن وقت تصمیم بگیرید که بار خود را به آن واگذار کنید یا خیر.

اگر بار شما در دست بهترین باربری خرده بار مشهد باشد، می توانید با آرامش منتظر باشید و اگر نه، باید با نگرانی این مدت را بگذرانید.

باربری های قابل اطمینان بار شما را تحت پوشش بیمه و گارانتی قرار می دهند و اگر بار شما در طول مراحل بارگیری، انتقال بار، تخلیه و یا نگهداری مشکلی پیدا کند، ضرر و زیان را به شما جبران خواهند کرد.

مدت زمان ارسال با خرده بار در مشهد

باربری که مشتریان خرده بار زیادی دارد می تواند برنامه ارسال بار را به صورت دقیق و منظم به مشتریان خود اطلاع دهد و این باعث می شود که سرعت ارسال بار در یک باربری خرده بار مشهد به شدت افزایش یابد.

همانطور که در اول مطلب گفته شد برای ارسال بار باید بار ماشین پر شود و داشتن تعداد زیاد یا مناسبی از مشتریان باعث می شود که زمان پر شدن بار ماشین کوتاه تر شود.

هزینه حمل و چگونگی تحویل خرده بار

هزینه حمل و چگونگی تحویل خرده بار

تعرفۀ حمل بار و باربری خرده بار مشهد به عوامل گوناگونی بستگی دارد، در نتیجه بهتر است که بر اساس ابعاد دقیق کالای ارسالی مناسب‌ترین ماشین حمل بار خود را انتخاب کنید.

معمولاً در حمل خرده بار، کامیون باربری در پارکینگ مستقر بوده و مشتریان باید شخصاً برای تحویل کالای مدنظر خود به شعبه باربری مراجعه کنند. البته می توان برای ارسال کالا به باربری از روش‌های دیگری نیز بهره گرفت.

به عنوان مثال می توان برای ارسال به باربری خرده بار مشهد کالای مورد نظر را از طریق شرکت پست، یا ارسال با تیپاکس فرستاد. البته این روش‌ها مخصوص ارسال کالایی با ابعاد کوچک و تعداد محدود است. علاوه بر این‌، فرستنده باید هماهنگی های لازم را جهت تحویل کالا در مقصد و به شخص مورد نظر انجام دهد.

بیشتر بدانید: محاسبه تعداد کارگر حمل اثاثیه مشهد

بهترین باربری خرده بار مشهد

حمل خرده بار با سناباد بار

سناباد بار به عنوان یکی از باربری های شناخته شده و معتبر در مشهد اقدام به ارائه خدمات متنوعی می کند، از باربری و حمل اثاثیه بین شهرستان و استان های دیگر تا حمل خرده بار.

شما می توانید برای اطلاع بیشتر از تعرفه باربری خرده بار مشهد در سناباد بار و چگونگی تحویل محموله خود به این باربری با شماره های موجود بر روی وبسایت سناباد بار تماس بگیرید.

5/5 - (1 امتیاز)
Back To Top