skip to Main Content

حمل اثاثیه منزل از تهران به مشهد

حمل اثاثیه بین شهرهای بزرگ همواره یکی از بزرگترین دغدغه افراد است و این مورد درباره حمل اثاثیه منزل از تهران به مشهد نیز صدق می کند. این حمل و نقل می تواند توسط باربری های مختلفی صورت بگیرد.

به منظور حمل اثاثیه منزل از تهران به مشهد لازم و بر حسب حجم بار، ماشین های مختلفی نیاز است؛ همچنین هزینه حمل اثاثیه منزل به عوامل مختلفی مانند فاصله، وزن و حجم کالا، نوع خودرو و … بستگی دارد.

خدمات حمل اثاثیه از تهران به مشهد

شما می توانید برای حمل اثاثیه منزل از تهران به مشهد یا از مشهد به تهران، از باربری سناباد بار کمک بگیرید. اگرچه سنابادبار با مرکزیت خراسان رضوی فعالیت می کند اما این باربری در سطح کشوری فعال بوده و جا به جایی بار از تهران به مشهد را نیز پوشش می دهد.

برای این جا به جایی پیش از هرچیز باید اسباب و وسایل خود را به خوبی بسته بندی کنید. برای این منظور می توانید از کارگرانی ماهر کمک گرفته یا خودتان اثاثیه را بسته بندی کنید.

خدمات حمل اثاثیه از تهران به مشهد  

نیروی کار و حمل بار از مبدا مشهد

همانطورکه اشاره شد از جمله عوامل مهم در حمل اثاثیه منزل از تهران به مشهد، وجود کارگران ماهر در فرآیند حمل بار است. برای باربری و حمل اثاثیه منزل، بسته به نوع محموله و حجم بار کارگرانی در مبدا یا مقصد به کار گرفته خواهند شد.

در حقیقت ارائه نیروی خدماتی برای بسته بندی، جابجایی و حمل اثاث منزل و محل کار از جمله خدمات نیروی انسانی در اثاث کشی شناخته می شود. این موضوع اگرچه هزینه هایی دارد اما درصورت بهره‌گیری از شرکتی مطمئن سبب اسباب کشی با کیفیتی بهتر خواهد شد.

حمل اثاثیه منزل از تهران به مشهد؛ وسایل حمل

وسایل مورد استفاده در باربری بین شهری شامل انواع خودروهای حمل بار مانند کامیون، تریلی، ون و پیکاپ هستند. همچنین بسته به نوع بار از خاور های مسقف، بغل بازشو یا روباز استفاده می شود.

با استفاده از خدمات سنابادبار در حمل اثاثیه منزل از تهران به مشهد، از مزایای حمل و نقل با کامیون های مسقف بزرگ و پتو دار بهره‌مند خواهید شد.

حمل اثاثیه منزل از تهران به مشهد؛ وسایل حمل 

بیمه نامه و حمل اثاثیه از تهران به مشهد

گاهی اوقات ارزش اثاثیه برای فرد بسیار اهمیت داشته و سالم رسیدن آن برای فرد یا شرکت فرستنده حیاتی است. برای این منظور بیمه نامه محموله تعریف شده است. در این بیمه نامه ها، بسته به نوع سیستم حفاظتی تعبیه شده در ماشین باربری و همچنین نوع و حجم بار تعیین نرخ هایی تعیین می شود.

بدیهی است که هزینه و نوع بیمه که معمولا در بارنامه اعمال می شود بر حمل اثاثیه منزل از تهران به مشهد و هر نقطه دیگری تاثیرگذار خواهد بود.

بارنامه برای حمل بار از تهران به مشهد

بارنامه از دیگر عوامل مهم در حمل اثاثیه منزل از تهران به مشهد است؛ این پارامتر بر حسب نوع، ارزش، حجم و وسیله حمل بار تعیین می شود.

برهمین اساس معمولا بارهای سبک وزن و کم حجم دارای بیجک یا حواله حمل بوده و بارهای سنگین، بزرگ و ارزشمند بارنامه دارند. همان طور که پیشتر نیز گفته شد در بارنامه مورد بیمه نیز وجود دارد.

بارنامه برای حمل بار از تهران به مشهد

اطمینان از انجام اصولی حمل اثاثیه

علاوه بر کارهای قبل از اثاث کشی، یکی از ملاک های مهمی که در حمل اثاثیه منزل از تهران به مشهد باید در نظر بگیرید، تعهد شرکت باربری است. به عبارتی دیگر تعهد شرکت نسبت به انجام اصولی باربری و اطمینان جابجایی وسایل بدون هرگونه آسیب به آن ها نکته ای است که در هنگام انتخاب شرکت باربری می بایست به آن توجه نمود.

علاوه بر این آماده بودن برای خدمت رسانی در هر زمانی یکی دیگر از تعهد پذیری های بهترین باربری است. کارشناسان ما در مؤسسه سنابادبار در تمام ساعات کاری و حتی روزهای تعطیل آمادگی ارائه مشاوره و راهنمایی جهت تمامی امور مربوط به اسباب کشی را دارند.

نکته پایانی

در این مطلب تلاش شد در مورد حمل اثاثیه منزل از تهران به مشهد صحبت شود؛ همانطور که گفته شد برای باربری در این مورد وجود بارنامه، بیمه نامه و همچنین تعهد شرکت حمل و نقل کننده مهم است.

سناباد بار به عنوان بهترین باربری مشهد به شهرستان این افتخار را دارد که از مجوز خود را از نهادهای معتبر به دست آورده است. اتحادیه صنف اتوبار و خدمات شهری، اتحادیه صنف موسسات تاکسی تلفنی، اتومبیل کرایه و خدمات شهری، کمیسیون نظارت مرکز استان خراسان رضوی برای حمل و نقل درون شهری و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از جمله مهمترین این نهادها هستند.

5/5 - (1 امتیاز)
Back To Top