skip to Main Content

باربری نیسان مشهد

نیسان آبی برای بسیاری شناخته شده است؛ این ماشین قدرتمند برای حمل بار و اثاث کشی استفاده می شود. باربری نیسان مشهد شامل جابه‌جایی بار به وسیله نیسان در سطح شهر مشد است.

به عبارتی دیگر شما می توانید با خیالی راحت از مزیت های حمل بار با نیسان در داخل شهر مشهد بهره‌مند شوید. مهمترین مزیت باربری نیسان مشهد این است که دردسرهای حمل و جابجایی بار درون شهر از جمله خاور را ندارد و بدون محدودیت یا با محدودیت کمتر تردد می کند.

باربری نیسان مشهد و سهولت تردد

همانطور که در ابتدا اشاره شد، محدودیت های تردد برای نیسان به نسبت سایر خودرو های باری بسیار کمتر است، بنابراین برای باربری شبانه روزی در مشهد می توانید از نیسان برای تردد در سطح شهر استفاده کنید، اما ماشین های سنگین باری همچون خاور ممکن است در طول روز دچار محدودیت هایی شوند.

مورد دیگر از محدودیت های خاور ابعاد این خودرو است به ویژه برای عبور از کوچه های تنگ و باریک که پارک کردن و دور زدن را برای آن دشوار می کند و سبب ایجاد ترافیک و سد معبر می شود. بر همین اساس می توان باربری نیسان مشهد را یکی از بهترین گزینه ها بر شمرد.

باربری نیسان مشهد و سهولت تردد

چه نوع باری با نیسان حمل می شود؟

حداکثر باری که نیسان می تواند جا به جا کند بین 2.5 الی 3 تن است. بنابراین در صورتی که بار از لحاظ ابعاد پشت نیسان جا شود، حمل و نقل آن چندان دشوار نخواهد بود.

به طور کلی رایج ترین بارهایی که می توانید در باربری نیسان مشهد حمل و نقل کنید عبارتند از:

  • انواع میوه، تره بار و سبزیجات
  • انواع بار های پالتی
  • انواع بار های فله ای
  • انواع کاشی و سرامیک
  • انواع چوب و ام دی اف
  • انواع آهن آلات
  • گچ و سیمان
  • ضایعات

خدمات نیسان بار دورن شهری و برون شهری

خدمات باربری نیسان مشهد بیشتر مناسب جا به جایی لوازم خانگی و قطعات سنگین بار برای جابه‌جایی به منزل یا محل کار است.

با این حال برخی از افراد در مورد دریافت این خدمت برای جابه‌جایی بین شهرستان و همچنین حمل بارهای آسیب پذیر سؤال دارند که در ادامه به آن ها پرداخته ایم.

چه نوع باری با نیسان حمل می شود؟

حمل بار از مشهد به شهرستان با نیسان

نکته دیگری که باید در مورد باربری نیسان مشهد مدنظر قرار دهید، امکان ارسال بار با این وسیله از شهر مشهد به شهرستان است. در چنین شرایطی باید لیست بار و بارنامه برای وسایل خود تهیه کنید و علاوه بر آن فردی به همراه مدارک و مجوز باید در کنار بار حضور داشته باشد.

حمل بار آسیب پذیر با نیسان

به منظور جابه‌جایی بارهای آسیب پذیر با استفاده از خدمات باربری نیسان مشهد نیاز است که این بارهای آسیب پذیر از سایر بارها جدا شده یا اینکه به خوبی بسته بندی شوند.

بخش مهمی از اقدامات برای جلوگیری از آسیب پذیری بارها به نوع چیدمان و جادهی آن بستگی دارد و برای این منظور توصیه می شود که حتماً به هنگام بارگیری بر فرآیند نظارت داشته باشید.

شرایط آب و هوایی و حمل بار با نیسان

به طور کلی باربری با نیسان به نسبت خاور در شرایط هوایی محدودیت کمتری دارد؛ البته خاورهای استفاده شده در سنابادبار به صورت مسقف هستند، از این رو در شرایط بارانی با کرایه خاور در مشهد می توانید از وسایل خود در حین جابه‌جایی محافظت کنید.

با این حال آب و هوای بارانی و برفی، پروسه باربری نیسان مشهد را سخت‌تر خواهد کرد و کارگران باید با احتیاط بیشتری لوازم را جابه‌جا کنند؛ همچنین بارگیری و بسته بندی باید به گونه‌ای باشد که اثاثیه در معرض خیس شدن قرار نگیرند. همه این عوامل باعث افزایش سختی کار برای راننده یا کارگران می‌شود و از طرفی زمان بیشتری نیز از آن‌ها خواهد گرفت.

قیمت حمل بار با نیسان در مشهد

قیمت حمل بار با نیسان در مشهد

همچون موارد دیگر اثاث کشی و باربری، قیمت باربری نیسان مشهد نیز تابعی از میزان مسافت بین مبدا و مقصد باربری است. طبیعتاً هر چه این مسافت بیشتر باشد، هزینه باربری نیز افزایش خواهد یافت و برای مسافت‌های کمتر هزینه کمتری را پرداخت خواهید کرد.

همچنین مواردی مثل شرایط آب و هوایی، تأخیرهای پیش آمده در بارگیری، نیاز به کارگر و مواردی از این دست می تواند قیمت باربری با نیسان را بالا ببرد. بنابراین قیمت نهایی را می توان پس از اعلام میزان بار برآورد کرد.

نکته پایانی

در این مطلب به باربری نیسان مشهد پرداختیم. همانطور که اشاره شد در این نوع باربری از نیسان برای جابه‌جایی بار درون شهر و بین شهر استفاده می شود که محدودیت های ترافیکی و اندازه آن به نسبت سایر ماشین های باربری کمتر است ولی در عین حال ظرفیت جابه‌جایی کمتری هم دارد.

شما می توانید برای انتخاب بهترین باربری از خدمات سنابادبار استفاده کنید. سنابادبار به عنوان بهترین باربری مشهد به شهرستان این افتخار را دارد که از مجوز خود را از نهادهای معتبر به دست آورده است.

اتحادیه صنف اتوبار و خدمات شهری، اتحادیه صنف موسسات تاکسی تلفنی، اتومبیل کرایه و خدمات شهری، کمیسیون نظارت مرکز استان خراسان رضوی برای حمل و نقل درون شهری و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از جمله مهمترین این نهادها هستند.

4.5/5 - (4 امتیاز)
Back To Top