skip to Main Content

حمل بار بین شهری مشهد

حمل بار بین شهری مشهد عبارت است از حمل و نقل بار و اثاث بین مشهد و شهرهای دیگر؛ این باربری می تواند بین شهرهایی از استان های دیگر را هم شامل شود.

معمولاً لوازم شرکت‌ها و دفاتر، اثاث منزل، جهیزیه، مواد غذایی، مواد اولیه، ماشین آلات، گچ و سیمان و… در خدمات باربری بین شهری و به منظور حمل بار بین شهری مشهد جا به جا می شوند.

انواع وسایل برای حمل بار بین شهری مشهد

در  انواع خودروهای حمل بار مانند خاورهای مسقف، بغل بازشو یا روباز استفاده می شود. سناباد بار تمامی ماشین ها از نیمه سنگین تا سنگین و خاور (کامیون های شرکت بنز) را تحت پوشش خود قرار داده است و می توانید از تمامی ماشین های سناباد بار با توجه به حجم و وزن بار خود یکی را به دلخواه انتخاب کنید.

این مؤسسه همچنین با بهره‌گیری از کامیون های مسقف پتو دار و در سایز بزرگ توانسته به طور کامل نیاز همشهریان عزیز در این امر را برآورده نماید.

انواع وسایل برای حمل بار بین شهری مشهد

نیروی حمل بار از مبدأ مشهد

از دیگر عوامل مهم در حمل بار بین شهری مشهد، به کارگیری کارگران ماهر است. در صورت نیاز به جابه جایی حجم وسیعی از کالا و بسته به نوع محموله و حجم بار کارگرانی در مبدا یا مقصد به کارگرفته خواهند شد.

در حقیقت ارائه نیروی خدماتی برای بسته بندی، جابجایی و حمل اثاث منزل و محل کار از جمله خدمات نیروی انسانی در اثاث کشی شناخته می شود. این موضوع اگرچه هزینه هایی دارد اما درصورت بهره‌گیری از شرکتی مطمئن سبب اسباب کشی با کیفیتی بهتر خواهد شد.

بسته بندی و ارسال بار به شهرهای دیگر

بسته بندی وسایل برای حمل بار یکی از مهم‌ترین کارها برای حمل بار بین شهری مشهد و هر نقطه دیگری به شمار می رود.

در صورت عدم بسته بندی صحیح وسایل، بار شما در حین حمل و نقل آسیب جدی خواهد دید. بنابراین پیش از اقدام به انتخاب باربری، باید وسایل خود را به بهترین نحو ممکن بسته بندی کنید.

بسته بندی و ارسال بار به شهرهای دیگر

خسارت به وسایل و شکایت

در صورت خسارت دیدن هرکدام از وسایل شما می توانید از باربری مورد استفاده خود به اتحادیه حمل اثاثیه شکایت کنید با این حال باید به خاطر داشته باشید که رسیدگی به این شکایت منوط به آن است که شما پیشتر وسیله خود را به خوبی بسته بندی کرده باشید.

به عبارتی دیگر اگر در حمل بار بین شهری مشهد وسیله شما دچار آسیب دیدگی شد و چنانچه وسیله پیش از آن به خوبی بسته بندی شده بود، می توانید در ابتدا به شرکت باربر شکایت کرده و در صورت مشکل آن را به اتحادیه ارجاع دهید.

بیمه نامه برای باربری بین شهر و استان

گاهی اوقات محموله بارگیری شده بسیار برای مالک ارزشمند است و این ارزش به هر نحوی باید تأمین شود؛ برای این منظور بیمه نامه محموله تعریف شده است. در این بیمه نامه ها، بسته به حفاظت های به کار گرفته شده در ماشین باربری و همچنین نوع و حجم بار تعیین نرخ هایی تعیین می شود.

بدیهی است که هزینه و نوع بیمه که معمولا در بارنامه اعمال می شود بر حمل بار بین شهری مشهد تاثیرگذار خواهد بود.

تعرفه حمل بار بین شهری در مشهد

باربری بین شهری و ارائه بارنامه

بارنامه دیگر رکن مهم برای حمل بار بین شهری مشهد به شمار می رود که بر حسب نوع، ارزش، حجم و وسیله حمل بار تعیین می شود.

معمولاً بارهای سبک وزن و کم حجم دارای بیجک یا حواله حمل هستند و بارهای سنگین، بزرگ و ارزشمند بارنامه دارند. با توجه به مسیر طولانی مشهد به کرمان و ترانزیتی بودن بارها معمولاً از بارنامه استفاده می شود که مورد بیمه نیز در آن وجود دارد.

تعرفه حمل بار بین شهری در مشهد

برای حمل بار بین شهری مشهد، شرکت‌های اسباب کشی، اتوبار و خدماتی متفاوتی در مشهد وجود دارند. به این مورد، عواملی همچون وزن محموله، نوع بار، مسافت حمل بار، نوع وسیله حمل بار، بسته بندی بار، کارگر، هزینه سوخت و بیمه نامه بار را نیز اضافه کنید.

همه عواملی که ذکر شد بر تعرفه باربری از مبدأ مشهد به هر شهر و استانی تأثیرگذار هستند. با این حال سناباد بار برای  قیمت های ارائه شده توسط اتحادیه را مدنظر قرار می دهد.

نکته پایانی

در این مطلب به حمل بار بین شهری مشهد پرداختیم. شما می توانید برای استفاده از خدمات ارسال بار و اثاث از مشهد به هر استان و شهرستان دیگری با سناباد بار تماس بگیرید.

سنابادبار به عنوان بهترین باربری مشهد به شهرستان این افتخار را دارد که از مجوز خود را از نهادهای معتبر به دست آورده است.

اتحادیه صنف اتوبار و خدمات شهری، کمیسیون نظارت مرکز استان خراسان رضوی برای حمل و نقل درون شهری و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از جمله مهمترین این نهادها هستند.

5/5 - (2 امتیاز)
Back To Top