skip to Main Content

کرایه خاور در مشهد 

حمل و نقل بار در داخل مشهد با خاور روباز و مسقف و خاور های بغل بازشو و اتاقدار توسط سناباد بار انجام می شود و هیچگونه محدودیت برای ارائه خدمات باربری با کمترین کرایه خاور درون شهری به شما وجود نخواهد داشت.

کرایه خاور در مشهد بر اساس نوع و نحوه باربری و خاور مورد استفاده و همچنین منطقه بارگیری و تخلیه آن مشخص می شود .

انواع خاور در مشهد

کرایه خاور در مشهد و همچنین سایر شهرها به نوع خاور بستگی دارد؛ انواع خاور به سه مدل مسقف، روباز و بغل بازشو تقسیم می شود . هر کدام از این خاورها برای حمل نوع خاصی از بار و کالا استفاده می شوند که در ادامه مختصری به آن اشاره شده است.

  • خاور مسقف: این خاور برای حمل و نقل اثاث و لوازم منزل درون شهر یا بین شهراستفاده می شود. این خاور به دلیل سرپوشیده بودن توانایی محافظت خوبی از اثاثیه در برابر خطراتی مانند آبخوردگی و بارش های جوی دارد.
  • خاور بغل بازشو: کرایه خاور در مشهد برای نوع بغل باز شو با توجه به شرایطی صورت می گیرد که برای بارگیری یا تخلیه باید از لیفتراک استفاده شود .
  • خاور روباز: این نوع خاور برای حمل و نقل انواع کالا و بارهای غیر حساس استفاده می شود.

بیشتر بدانید: باربری مشهد به شهرستان 

کرایه خاور مسقف در مشهد

 

کرایه خاور مسقف در مشهد

برای کرایه خاور در مشهد بهترین گزینه استفاده از کرایه خاور درون شهری از نوع خاور مسقف است. همانطور که اشاره شد این نوع خاور می توانید از اثاثیه منزل در برابر فشار باد، آب خوردگی، سرقت، برخورد اشیا خارجی و  مواردی از این دست محافظت کند.

عوامل موثر بر نرخ کرایه خاور در مشهد

از مهمترین پارامترهای تاثیرگذار بر کرایه خاور در مشهد، سوخت، قیمت لوازم یدکی و همچنین شرایط آب و هوایی است. در این بین سوخت مهمترین پارامتر است. در کنار این مورد قیمت لوازم یدکی قرار دارد که بر خلاف قیمت سوخت در سالیان اخیر نوسان زیادی داشته و می تواند نرخ حمل و نقل را دست‌خوش تغییر کند.

در کنار مواردی که عنوان شد، شرایط جوی، سختی مسیر و همچنین آماده بودن یا نبودن محل تخلیه و بارگیری بر کرایه خاور در مشهد تاثیرگذار خواهد بود.

کرایه خاور در مشهد برای حمل و نقل درون شهری 

یکی از ویژگی های مهم خاور این است که برای خدمات باربری درون شهری نیز می تواند مورد استفاده قرار بگیرد زیرا از امکان تردد درون معابر شهری نیز برخوردار است.

در حقیقت این خودروی سنگین جدا از ابعاد و کاربری بین شهری اش جهت استفاده خدمات درون شهری نیز منعی ندارد.

کرایه خاور در مشهد

 کرایه خاور برای حمل و نقل بین شهری

کرایه خاور در مشهد برای جا به جایی بین شهری نیز گزینه ای مناسب به نظر می رسد. این وسیله معمولاً برای حمل بارهای سنگین یا اسباب کشی از مشهد به تهران یا شهرهای دیگر مورد استفاده قار می گیرد.

اهمیت خاور در این جا به جایی ها از این رو است که باید شرایط حفظ ایمنی کالا را در نظر گرفت زیرا در طول مسیر احتمال بارندگی، طوفان و خطراتی از جمله سرقت وجود دارد و خاور کالای شما را از گزند این حوادث در امان نگه می دارد.

بیشتر بدانید: باربری مشهد به شهرستان 

نام خاور از کجا آمد؟

حال که در مورد کرایه خاور در مشهد صحبت شد، بد نیست به خواستگاه نام این وسیله نیز اشاره ای داشته باشیم. خاور در حقیقت یک مدل از کامیون های مرسدس بنز است و نام شرکتی آن مرسدس بنز ال پی 680 (Mercedes-Benz LP-Series) بوده و در ایران با نام خاور به فروش رسیده است.

البته خاورهای موجود در ایران تنها به نوع LP680 محدود نمی شود و در این میان انواع خاور از حمله خاور لبه دار، مینی خاور، خاور کانکسی و… وجود دارد که همگی برپایه مدل مرسدس بنز ال پی 680 هستند.

بیشتر بدانید: حمل اثاثیه منزل مشهد 

 

کرایه خاور در مشهد برای حمل و نقل درون شهری 

نکته پایانی

در این مطلب سعی شد در مورد کرایه خاور در مشهد، عوامل تاثیرگذار بر نرخ آن و همچنین کاربری های خاور صحبت شود. چنانچه قصر جا به جایی بار درون مشهد یا بین مشهد و دیگر شهرها را دارید می توانید با سناباد بار تماس بگیرید.

سنابادبار نزدیک به چهار دهه است که در زمینه حمل اثاثیه منزل در مشهد سابقه فعالیت درخشان دارد و با کمترین هزینه دریافتی بهترین امکانات را در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

5/5 - (1 امتیاز)
Back To Top