skip to Main Content

قیمت حمل اثاثیه منزل در مشهد

اثاث کشی در شهرهای بزرگ از جمله مشهد یکی از بزرگترین دغدغه افراد است. حمل اثاثیه در کلان شهر مشهد توسط باربری های مختلف صورت می گیرد و قیمت حمل اثاثیه منزل در مشهد بسته به تعداد کارگر و همچنین نوع اثاثیه متفاوت خواهد بود.

عوامل موثر بر قیمت حمل اثاثیه منزل در مشهد

برای جا به جای اسباب منزل در خراسان رضوی می‌توانید از خدمات اسباب کشی و باربری استفاده کنید. شرکت‌های اسباب کشی و اتوبار و خدماتی در مشهد، خدمات نیروی اثاث کشی را ارائه می‌دهند.

همچون سایر خدمات، اسباب کشی نیز از هزینه ها و قیمت هایی متفاوت و غیر ثابت برخوردار است. در این بین عواملی به صورت مستقیم و یا غیر مستقیم بر قیمت حمل اثاثیه منزل در مشهد تاثیر می گذارند.

عوامل موثر بر هزینه اسباب کشی منزل در مشهد شامل محل اسباب کشی، چون بسته بندی، تعداد کارگران، ماشین مورد نظر برای حمل اثاثیه و حمل اثاثیه به درون شهر یا برون شهری است.

بیشتر بدانید: بهترین باربری مشهد

نیروی کار و قیمت حمل اثاثیه منزل در مشهد

نیروی کار و قیمت حمل اثاثیه منزل در مشهد

همانطور که اشاره شد، کارگر یکی از عوامل تاثیر گذار بر قیمت حمل اثاثیه منزل در مشهد است. در صورت نیاز به جابه جایی وسایل یا بسته بندی لوازم منزل، یک یا چند کارگر اسباب کشی و حمل اثاثیه منزل در مشهد می‌توانند به شما کمک کنند.

ارائه نیروی کاری و خدماتی برای بسته بندی، جابجایی و حمل اثاث منزل و محل کار از جمله خدمات نیروی انسانی در اثاث کشی است. این موضوع اگرچه هزینه هایی دارد اما اسباب کشی را با کیفیت بهتری به پیش می برد.

حمل اثاثیه منزل مشهد؛ جا به جایی بین شهرستان

دیگر عامل موثر بر قیمت حمل اثاثیه منزل در مشهد به نقاط جا به جایی اثاث مربوط می شود. نیاز به خدمات حمل اثاثیه در برخی مشتریان تنها محدود به یک شهر نیست، بلکه ممکن است صحبت از جا به جایی بین شهرستان باشد. این حمل و نقل از حاشیه شهر تا شهرهای دور و نزدیک را در بر می گیرد.

عوامل موثر بر قیمت حمل اثاثیه منزل در مشهد

خدمات 24 ساعته حمل اثاثیه منزل مشهد

یکی از نکات مهم در مورد خدمات اسباب کشی این است که 24 ساعته در دسترس باشد. معمولاً قیمت حمل اثاثیه منزل در مشهد در طول روز تفاوتی ندارد؛ هرچند در تعطیلات نوروز حمل و نقل با محدودیت های قانونی مواجه خواهد بود.

در همین راستا شرکت سنابادبار به صورت 24 ساعته و حتی در روزهای تعطیل نیز به ارائه خدمات جا به جایی اسباب و وسایل می پردازد.

قیمت حمل اثاثیه منزل در مشهد برای شرکت های باربری

بعضاً این سوال پیش می آید که قیمت حمل اثاثیه منزل در مشهد با شرکت های حمل و نقل اتوبار بیشتر است یا باربر؟باید این موضوع را گوشزد کرد که وظیفه شرکت های باربری جا به جایی اثاثیه منزل ، حمل بار بین شهری و … است.

از سویی دیگر به زیرمجموعه های شرکت باربری، اتو بار گفته می شود که فعالیت های درون شهری را بر عهده دارند. به عبارتی دیگر از اصطلاح اتوبار فقط برای شرکت هایی که در زمینه جا به جایی اسباب و اثاثیه منزل فعالیت دارن، اطلاق می شود. بنابراین شرکت های باربری در زمینه قیمت برای حمل اثاثیه درون شهری مناسب تر هستند.

 

قیمت حمل اثاثیه منزل در مشهد برای شرکت های باربری

بیمه کالا را در حمل اثاثیه

بیمه گر در مقابل دریافت حق بیمه متناسب با پوشش بیمه ای از بیمه گذار، تعهد می دهد که در صورت از بین رفتن یا آسیب دیدن کالای بیمه شده در جریان حمل ونقل و جابجایی با اتفاقاتی همچون واژگونی خودرو، منهدم شدن بار و آتش‌سوزی و تصادفات، خسارت را پرداخت کند.

حمل اثاثیه حتما باید زیر پوشش بیمه باشد تا ریسک خسارت به مشتری حداقل شود. طبیعتاً این مورد بر قیمت حمل اثاثیه منزل در مشهد تاثیرگذار است اما امنیت کالا را تضمین می کند.

خدمات سنابادبار

سنابادبار از جمله شرکت های فعال در زمینۀ حمل اثاثیه منزل مشهد است. این شرکت برای جا به جایی کالا به ارائه خدماتی همچون حمل اثاثیه منزل، مبلمان، لوازم اداری، کالاهای تجاری، دستگاه های صنعتی و اتومبیل در داخل کشور توسط کامیون های مسقف و مجهز به پتو و لوازم بسته بندی می پردازد.

بسته بندی کالا در سنابادبار به صورت تخصصی و توسط پرسنل مجرب و آموزش دیده صورت می پذیرد.

بیشتر بدانید: حمل اثاثیه منزل مشهد 

نکته پایانی

در این مطلب سعی شد بر قیمت حمل اثاثیه منزل در مشهد پرداخته شود. شما می توانید برای بهره مندی از قیمت های معقول و حمل معتبر، سناباد بار را انتخاب کنید. سنابادبار نزدیک به چهار دهه است که در زمینه حمل اثاثیه منزل مشهد سابقه فعالیت درخشان دارد و با کمترین هزینه دریافتی بهترین امکانات را در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

جهت اطلاع بیشتر از خدمات سنابادبار و همچنین تعرفه های حمل و نقل می توانید با شماره های ما که در وبسایت موجود است تماس بگیرید.

4.7/5 - (3 امتیاز)
Back To Top