skip to Main Content

قیمت اسباب کشی در مشهد 1402

قیمت اسباب کشی در مشهد یکی از بزرگترین دغدغه افراد است. حمل اثاثیه در کلان شهر مشهد توسط باربری های مختلف صورت می گیرد و قیمت اسباب کشی تابع نوع ماشین، هزینه کارگر و هزینه بسته بندی است.

همچون سایر خدمات، قیمت اسباب کشی در مشهد نیز دارای هزینه هایی متفاوت و غیر ثابت است. بنابراین تعیین قیمتی ثابت برای آن کاری ساده نیست.

نیروی کار و تعرفه حمل اثاثیه

ارائه نیروی خدماتی برای بسته بندی، جابجایی و حمل اثاث منزل و محل کار از جمله موارد موثر بر قیمت اسباب کشی در مشهد است. این موضوع اگرچه هزینه هایی دارد اما درصورت بهره گیری از شرکتی مطمئن سبب اسباب کشی با کیفیتی بهتر خواهد شد.

کارگر یکی از عوامل تاثیر گذار بر اثاث کشی و همچنین تعرفه حمل بار از مبدا مشهد است. تعداد کارگر مورد نیاز به حجم اثاث شما بستگی دارد، در صورت نیاز به جابه جایی یا بسته بندی لوازم در مقیاسی کم و برای محلی کوچک، یک یا چند کارگر اسباب کشی می‌توانند به شما کمک کنند.

نیروی کار و تعرفه حمل اثاثیه

کارگر برای بسته بندی

قیمت اسباب کشی در مشهد با در نظر گرفتن کارگر برای بسته بندی لوازم خانگی می تواند بالاتر برود. در حقیقت برخی افراد به دلیل محدودیت وقت نمی توانند تمامی وسایل را خودشان جمع کنند که در این صورت نیاز به کمک گرفتن از کارگر برای بسته بندی است.

در این باره باید دقت کنید که کارگران اسباب کشی به اتلاف وقت برای دریافت هزینه بیشتر روی نیاورده و عمداً تعداد بسته بندی و متریال مصرفی برای آن را زیاد نکنند. برای اجتناب از چنین رخ دادهایی باید از خدمات حرفه ای ترین و شناخته شده ترین باربری ها استفاده کنید.

تعداد طبقات ساختمان

در بیشتر ساختمان های دارای آسانسور، مدیریت ساختمان به هنگام اثاث کشی اقدام به خاموش کردن دستگاه می کند که این کار برای جلوگیری از ورود آسیب به آسانسور صورت می گیرد.

به طور کلی هزینه کارگر و طبقات فاکتور مهمی برای قیمت اسباب کشی در مشهد و هر شهر دیگری است. در این میان قیمت حمل گاو صندوق، ساید بای ساید و میزکنفرانس یا نهارخوری بسته به شرایط وزنی آن نسبت به اثاثیه دیگر متفاوت است.

نوع ماشین برای حمل اثاث منزل

نوع ماشین برای حمل اثاث منزل

در بسیاری از موارد برای اثاث کشی نیاز به کرایه خاور است. کرایه خاور در مشهد و تاثیر آن بر قیمت اسباب کشی در مشهد به نوع این وسیله بستگی دارد. انواع خاور به سه مدل مسقف، روباز و بغل بازشو تقسیم می شود. هر کدام از این خاورها برای حمل نوع خاصی از بار و کالا استفاده می شوند.

برای حمل و نقل اثاث و لوازم منزل درون شهر یا بین شهر از خاور مسقف استفاده می شود. این خاور به دلیل سرپوشیده بودن از اثاثیه شما در برابر خطراتی مانند آبخوردگی و بارش های جوی به خوبی حفاظت می کند.

اسباب کشی به سایر شهرها

مقصد اثاث کشی از دیگر عوامل موثر بر قیمت اسباب کشی در مشهد است. ممکن است برخی از مشتریان نیاز به حمل اثاث خود به شهری دیگر داشته باشند که در این مورد پای مواردی همچون انواع بیمه نامه و بارنامه به میان خواهد آمد.

هر کدام از موارد بیمه نامه و بارنامه بر حسب حجم بار قیمت اثاث کشی از مشهد به شهرستان را افزایش می دهد.

اسباب کشی به سایر شهرها

نکته پایانی

در این مطلب سعی شد در مورد قیمت اسباب کشی در مشهد 1402 صحبت شود. همانطور که اشاره شد این قیمت تابع عواملی از جمله تعداد کارگر، تعداد طبقات مقصد، بسته بندی، نوع ماشین  و در موارد خارج از شهر تابع بیمه نامه و بارنامه است.

برای بهره مندی از قیمت های معقول برای اسباب کشی می توانید با سنابادبار تماس بگیرید. سناباد بار از جمله شرکت های فعال در زمینۀ حمل اثاثیه منزل مشهد است. جهت اطلاع بیشتر از خدمات سنابادبار و همچنین تعرفه های حمل و نقل می توانید با شماره های ما که در وبسایت موجود است تماس بگیرید.

5/5 - (4 امتیاز)
Back To Top